"Frustration of teaching us the meaning of life. Continue our struggle despite facing resistance by the resistance in your life."

Monday, April 18, 2011

FINALLY...

assalamualaikum...

faham ke dgn pkataan "FINALLY" yg aku maksudkan tu?

finally...
-aku telah membebaskan hati aku dari kesedihan
-aku tak perlu memikirkan kisah aku dan si dia
-aku tak nak terlibat dalam JENAYAH PERCINTAAN

erm.. sejak 2, 3 hari ni aku xbrapa sihat..
kejap lagi pukul 2.30 pm - 3.30 pm ada drama KLB..
WAJIB tonton bagi diri aku...

setiap hari aku tunggu postman
mana tau ada surat tawaran sampai ke kan?
(padahal lambat lagi keputusan)

actually aku takde mood nak bcerita hari ni,..
td aku tengok citer "HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH"
best kot citer tu,..
masuk nie da kali ke-8 aku tengok,..
xboleh lupe kot skrip stiap watak dlm tu...
hahahhaha

~

ok la.. t aku post lg k..
(kalau ada mood la)

sekian,
~atiqah kd~