"Frustration of teaching us the meaning of life. Continue our struggle despite facing resistance by the resistance in your life."

Tuesday, September 28, 2010

hati..

sampai hati die buat aku mcm nie...
sape aku dlm hati die slame nie... slame die SYGKAN aku...
die tak pnah cite kat aku yg die ade hubungan dgn prempuan tu...
sampai hari ini die masih sygkan prempuan tu...
____________________________________________________________________
aku...
aku nie dah bencikan die...
tp slemah-lemah hati aku tetap aku tak boleh lupekan die...
aku masih sygkan die...
takde org yg phm melainkan Allah S.W.T...
kenapa aku BODOH...
BODOH sbb syg pd org yg xpnah sygkan aku...
BODOH sbb masih xbole lupekan die...
BODOH sbb masih anggap die seorg lelaki yg baik...
BODOH sbb masih mharapkan die...
BODOH sbb masih harap die dtg kembali...
____________________________________________________________________
akulah hamba Allah S.W.T. yang paling...
BODOH...
TAK SEDAR DIRI...
PERASAN...
MENSYIRIKKAN ALLAH S.W.T....
PERCAYA KAT LELAKI...
PERCAYA PD CINTA MANUSIA...
PERCAYA PD HARAPAN SEORG LELAKI...
____________________________________________________________________
DULU AKU TAK BEGINI...
SLEPAS KNAL DGN LELAKI TU, AKU SPT DPUKAU...
AKU ASYIK TERINGATKAN DIE...
......