"Frustration of teaching us the meaning of life. Continue our struggle despite facing resistance by the resistance in your life."

Tuesday, February 22, 2011

sakitnye~

sakitnye...,
jari2 aku nie ha..

sakitnye...,
hati aku nie ha..

sakit, sakit, sakit...

susah klau kat hati da TERsuke kat SOME1,
suke xbmakne syg..,
itu salah 1 prinsip hidup aku,
bile pk2 balikkan.., mcm xlayak pulak aku suke kat DIE..
yelah kan..
sape aku nak dbandingkan dgn die yg ade rupe lg matang tu kan...

aku nie da la..,
brutal(garang sgt)..
xde rupe..
body pun xde shape...
so mlukut je la kat tepi gantang, tiqah...
hehehhe

_____________________________________________

NOW~!!
aku da keje... part time pun ok la kan...
at least ade pengalaman..
lau g interview mne2 keje ke kan,
xde la segan nak bgtau ade pengalaman...
pengalaman mencabar lak tu...
hehhhehehehe

tp best la keje situ,
membe2 sume sporting KOT.
nak2 plak aku duk kat bahagian yg sume lelaki lg la best..
bukan best sbb ape pun...
sbb kenalah jugak ngan keBRUTAL-an aku, ye x!..
tp pasni ade yg da xde kat situ...
da xbole borak mcm skang n sblum nie..
xsampai hati nak tengok dorg pegi...
syg ngan dorg sume..
da mcm "abg2 aku da dorg tu",
aku dah la xpnah merasa ade abg..
tp ble ngan dorg, br aku tau mcm mne bestnye ade abg..

syukur alhamdulillah~
tpi walaupun dorg akan blarr,
aku tetap ingat kat dorg sampai bile2,..

"nnt kite jumpe at mne2, bole la lepak same..
mne tau ade citer best ke gossip ke kan"
hahahhahaha

skang da bulan 2, dan tak lame lg nak masuk bulan 3...
result SPM pun makinLAH dekat...
aku pun makinLAH risau...
risau~risau~risau~

" ya Allah ya Tuhanku, berikanlah yang terbaik kepada keputusan SPM aku dan kawan2ku. Harapanku agar dapat melanjutkan pelajaranku di matrikulasi mahupun IPTA. Capaikanlah cita2ku untuk menjadi seorang DOKTOR PAKAR YANG BERTERASKAN ISLAM... itu harapan dalam doaku..."

~SEKIAN~